Банерна реклама в Google

14.06.2018
Банерна реклама в Google

ЯКІ БАНЕРИ РОЗМІЩУЮТЬСЯ В GOOGLE ADWORDS?

Для позначення рекламного інтернет-банера в AdWords застосовується термін "графічне оголошення".

Використовуються такі типи оголошень:

  • графічні оголошення без анімації (статична картинка в форматах JPG, PNG, GIF);
  • графічні оголошення з анімацією (анімований GIF);
  • оголошення HTML5;

Максимально допустима вага банера Google AdWords згідно з ТВ (Технічні Вимоги) становить 150 кб. Це обмеження поширюється на будь-які типи банерів — статичні JPG або PNG, анімований GIF або HTML5. В останньому разі йдеться про вагу ZIP-архіву, що містить HTML5-банер.

До змісту банерів висувається низка вимог згідно з правилами реклами Google і регіональним законодавством про рекламу. Низка товарів і послуг може рекламуватися з обмеженнями, зазначенням вікового рейтингу або додаткової юридичної інформації (дисклеймер). Детальніше про це можна дізнатися в Центрі правил AdWords.

До оформлення банерів також висувається низка вимог з погляду дизайну і здорового глузду. Не варто використовувати занадто помітні "отруйні" поєднання кольорів, шрифти, що погано читаються, неякісні чи дратівливі фотографії або ефекти, що вводять користувача в оману (миготіння, спалахи тощо).

Водночас Google AdWords дає змогу розміщувати на банерах кнопки-мотиватори із закликом до дії — CTA (Call to Action), практично будь-які анімації та інтерактивні елементи, що надає велику свободу в розробці креативу і робить банери Гугл Адвордс ефективним рекламним інструментом.

Усі банери, що завантажуються в акаунт рекламної кампанії AdWords проходять обов'язкову процедуру модерації. Зазвичай перевірка займає близько доби, після закінчення якої статус графічного оголошення в особистому кабінеті зміниться зі значення "На розгляді" на "Схвалено" або "Схвалено з обмеженнями". В останньому разі ви отримаєте коментар модератора з рекомендаціями щодо внесення змін.

Банери без анімації (JPG, PNG, GIF)

Для статичних банерів (зображення) поширюються загальні вимоги AdWords до змісту і розміру.

Варто звернути увагу на читабельність шрифтів, враховуючи показ банерів з таргетуванням на різні пристрої. Не варто перевантажувати статичний банер великою кількістю текстів. Краще віддати перевагу легкості сприйняття вашої інформації.

Рамка банера завширшки 1px може бути додана системою, проте краще одразу передбачити її в макеті банера. Рамка банера необхідна для візуального позначення меж банера на сторінці інтернет-сайту і дає змогу уникнути зливання рекламного матеріалу з контентом сторінки, якщо кольори креативу і фону сторінки збігаються (наприклад, білий на білому).

Анімовані GIF банери AdWords

До GIF-банерів AdWords висувається низка специфічних вимог:

  • швидкість анімації не більше 5 кадрів за секунду;
  • ривалість анімації не більше 30 секунд;
  • анімація може відтворюватися циклічно, але не довше 30 секунд.

На третю вимогу варто звернути особливу увагу і продумати зміст останнього кадру (пекшот, англ. packshot, pack shot — нерухоме зображення або фінальний план, що показує рекламовану продукцію і контактну інформацію рекламодавця), на якому анімація буде зупинена. Адже банер, по суті, перетвориться на статичну картинку, яка повинна містити всю значиму інформацію.

Якщо необхідно розмістити на анімованому банері окремий кадр з юридичною інформацією дрібним текстом (дисклеймер), такий кадр краще зробити передостаннім. Банер, "застиглий" на цьому кадрі — нерозумна розтрата рекламного бюджету.

З досвіду проведення рекламних кампаній, краще, якщо останній кадр (packshot), на якому зупиняється анімація, візуально міститиме головну рекламну ідею банера, інформацію про послугу або товар і зрозумілий користувачеві Call to Action (заклик до дії) — кнопку, яка закликає придбати товар або отримати детальнішу інформацію.

HTML5-банер AdWords

Рекламні сервіси Google повністю адаптовані до розміщення різних видів HTML5-банерів — найбільш актуального і універсального виду анімованої банерної реклами. Більше того, саме Google AdWords задає стандарти розвитку цієї передової технології.

Google розробив власний редактор для створення HTML5 оголошень — програму Google Web Designer.

Однак банери для Google AdWords можуть бути успішно створені і в інших редакторах, за умови дотримання основних технічних вимог системи:

  • загальний розмір zip-архіву HTML5-банера не більше 150кб;
  • кількість файлів у архіві не більше 40;
  • дозволені типи файлів: HTML, CSS, JS, GIF, PNG, JPG, JPEG та SVG;
  • у коді банера забороняються посилання на зовнішні ресурси (за винятком деяких випадків, що стосуються Google Fonts і дозволених js-бібліотек);
  • обов'язкове зазначення розміру банера в HTML мета-тезі "ad.size";
  • обов'язкове включення параметра clickTag;
  • тривалість анімації не більше 30 секунд, вона може відтворюватися циклічно, але не довше цього часу.

Готовий HTML5-банер AdWords завантажується в акаунт рекламодавця у вигляді ZIP-архіву.

Перед завантаженням банера в систему рекомендуємо скористатися онлайн-валідатором Google для перевірки зробленого банера на відповідність технічним вимогам.

Розміри банерів Google Adwords

Зараз AdWords пропонує для розміщення 20 розмірів графічних оголошень. Серед них — формати вертикальної і горизонтальної орієнтації, зокрема і для показу на мобільних пристроях, а також у відеосервісі YouTube.

Наведемо повний перелік розмірів банерів Google Adwords:

Квадрат і прямокутник
200х200px
240х400px
250х250px
250х360px
300х250px
336х280px
580х400px

Вертикальні формати
120х600px
160х600px
300х600px
300х1050px

Горизонтальні формати
468х60px
728х90px
930х180px
970х90px
970х250px
980х120px

Формати для мобільних пристроїв
300х50px
320х50px
320х100px

Для опису форматів оголошень у Центрі правил Гугл Адвордс використовуються досить специфічні терміни, наприклад: "Потрійне широкоекранне оголошення" або "Широкий хмарочос". Однак особливості перекладу роблять ці терміни не дуже точними і зручними в роботі. Для повноцінної роботи достатньо знати розмір і тип формату банера, які ми і перерахували вище.

Перелік розмірів графічних оголошень однаковий для будь-яких типів банерів: статичних зображень JPG або PNG, анімованих GIF або HTML5-банерів. Це означає, що на будь-якій позиції можна використовувати будь-які типи банерів і за необхідності їх замінювати.

Цей набір форматів є повним і достатнім для запуску медійної банерної кампанії на всіх необхідних рекламних майданчиках, як у сервісах самого Google, так і на сайтах-партнерах Google. Більше того, більшість форматів банерів, виготовлених для Гугл Адвордс, після невеликих коригувань Ви зможете з успіхом використовувати і в інших рекламних мережах і майданчиках (наприклад, Яндекс).

Варто також відзначити, що для деяких регіонів перелік дозволених розмірів банерів Гугл Адвордс може незначно змінюватися. Так, наприклад, дуже популярний у Росії формат 240х400px додатково занесений до цього списку.

З переліком специфічних регіональних форматів можна ознайомитися на сайті Adwords.

Для запуску реклами в Adwords необхідні всі 20 форматів?

Зовсім ні, ви можете використовувати тільки ті розміри банерів, які потрібні в рамках запланованої рекламної кампанії.

20 розмірів — це повний пакет, що охоплює усі можливі майданчики, зокрема і рідкісні. На практиці можна використовувати банерні сети (пакети) 7-12 найпопулярніших розмірів.

Наші фахівці завжди допоможуть підібрати необхідні формати при замовленні виготовлення банерів для Гугл Адвордс.

Що таке clickTag і навіщо його вимагає Google в банерах HTML5?

Параметр clickTag — це змінне або, простіше кажучи, проміжне посилання, яке використовується сервісами Google для перенаправлення користувача на сайт рекламодавця після кліку на банер. Подібні параметри використовуються усіма рекламними мережами.

Спробуємо пояснити простою мовою, як це працює.

Коли користувач натискає на банер, до рекламної мережі надсилається повідомлення:

"На такому-то сайті клікнули на такий-то банер".

Рекламний сервіс враховує цю подію в своїй статистиці і повідомляє браузеру користувача, яку сторінку відкрити для перегляду (залежно від налаштувань рекламної кампанії). З технічного боку, сервіс повідомляє браузеру, що параметру clickTag (тобто адресі сайту рекламодавця) відповідає, наприклад, www.ваш_сайт.ua.

Для чого це потрібно?

Для обліку статистики кліків, складання звітів і для того, щоб адресу переходу (наприклад, на іншу промо-сторінку або лендинг) можна було просто замінити в кабінеті рекламної кампанії без внесення правок до самого банера.

На етапі створення банера розробнику не потрібно знати URL-адресу рекламованої сторінки, вона вказується під час додавання банера до системи Google Adwords в особистому кабінеті рекламодавця. Google AdWords надає до послуг рекламодавця повний набір інструментів для проведення по-справжньому ефективних рекламних кампаній.

Наші фахівці допоможуть визначитися з вибором необхідних типів і форматів інтернет-банерів, які будуть виготовлені в строк і в точній відповідності до технічних вимог AdWords.