Історія створення неймінгу і логотипа ТМ яєць

15.03.2018
Історія створення неймінгу і логотипа ТМ яєць

Поки всі сперечаються, що було першим — курка чи яйце, ми заявляємо — наймінг. Історія створення назви і логотипа торговельної марки яєць.

Все почалося з брифу. Суть завдання полягала в тому, щоб розробити наймінг і логотип для нової торговельної марки яєць. Точніше двох нових торговельних марок, одна з яких орієнтується на сегмент «економ+», а друга — на «економ-».

Надалі одна ТМ, крім яєць, представлятиме продукцію ширшого асортименту: муку, масло — базові і незамінні в побуті кожного українця продукти.

Крок перший — гра в асоціації

Дві торговельні марки, дві цінові ніші — два типи споживачів, відповідно і різні асоціації, які повинен викликати бренд.

Для аудиторії сегмента «економ +» спочатку ми планували притягнути образ ТМ до чогось сімейного, домашнього, обвивши марку ореолом тепла, турботи і щирості. Саме звідси народилася назва «Бабусин кошик» — ніби теплі спогади родом з дитинства. До того ж, якщо від бабусі, значить апріорі свіже та натуральне.

Рухаючись далі в бік органічності і натуральності, ми розробили варіант «Фермерський продукт».

Третя назва звелася до максимальної простоти і зрозумілості: практично абревіатура «Преско» — просто, економно, корисно. Завдяки креативу і вмілим рукам дизайнерів, з‘явилися дві варіації логотипа.

Морфема «КО» так і просилася в кожну назву. Крім перерахованих вище, з'являлися і такі концепції, як «Повний кошик» — символ щедрості і багатства, а також «СвітанКО», де за основу взято власне українське слово «світанок». А оскільки яйця — традиційний складник сімейного сніданку, то така назва ТМ стає своєрідним побажанням «доброго ранку» своєму споживачеві.

Сегмент «економ-» вимагав акцент на економії і водночас відповідності ДСТУ. Посил — «справжня ціна яєць» без зайвих витрат. Доступність і простота відбилися у назві «ПРОСТО ЗА ДСТУ», логотип якого нагадував печатку відповідності якості.

Далі просто — «Смачна економія»: і смачно, і приємно для гаманця.

Ім'я ТМ «Еко-ко» поєднало в собі одразу кілька сторін: еко — екологічно, еко — економно, ко — компанія, ко-ко — асоціація з несучкою. Первинна ідея логотипа поєднувала в собі декілька значень і, нагадуючи дитячий малюнок, окрім перерахованих вище посилів означала також користь для дітей.

Чим все закінчилося?

Конкуренцію cеред усіх запропонованих назв побороли назви «Еко-ко» в ніші «економ+» і «Смачна економія» в ніші «економ-».

Пройшовши низку правок, переробок і змін, 2 наші торговельні марки істотно змінили свій вигляд, порівняно зі своїм початковим оформленням. «Еко-ко» зупинилися на шрифтовому лого, а курочка з «Преско» перекочувала до логотипа «Смачна економія».

Ось такий вигляд зараз має обличчя двох нових торговельних марок, які виходять на український ринок. Наймінг неймінгом, логотип логотипом, а айдентика для яєць без упаковки не може претендувати на завершену картину.

Наступний етап — розробка дизайну упаковки, про процес створення якої ми докладно розповімо в одній із наступних статей.