Маркетинг у медицині
(На прикладі кейсу LMG — Ляпко)

16.08.2018
Маркетинг у медицині

Медико-виробнича компанія “Ляпко”, добре відома не тільки в Україні, а й за її межами, вже понад 15 років спеціалізується на виробництві унікальних товарів — багатоголкових аплікаторів, що сприяють прогресивному одужанню і зміцненню здоров'я. Аплікатори виготовлені з різних металів і призначені для впливу на шкіру людини. Команда LMG дуже рада постійно допомагати цій компанії у просуванні на українському і міжнародному ринках.

Продукція Ляпко є результатом об'єднання нетрадиційної медицини Сходу і сучасних технологій. Вона успішно застосовується в багатьох клініках, госпіталях, медичних установах, НДІ рефлексотерапії України та Росії.

Наше головне завдання в проектах медичного характеру — передати споживачам розуміння місії та цінності бренда. Як споживачі, ми частіше купуємо товар або послуги через емоційну прив'язку, а не через технічні характеристики. Бо останні повинні бути кращими вже за визначенням. Такий підхід у маркетингу відбувся через те, що однакових товарів на глобальному ринку дуже багато.

Насамперед, ми повинні були створити упаковку, розробити дизайн так, щоб підкреслити переваги продукту, але не відходити від напряму бренда Ляпко. Для підтримки зовнішнього вигляду продукту ми також розробили серію листівок з основними даними про компанію. Мінімалізм і сила самого бренда допомогла обом сторонам досягти успіху.

Отож, короткий висновок: обирайте найкращих підрядників і партнерів, щоб теж бути на висоті у своїй сфері.