Охорона ваших ідей: 3 поради, як захистити торговельну марку

06.06.2017
Охорона ваших ідей

Створити торговельну марку — одна справа, а захистити її і вдало зареєструвати — зовсім інше. Як показує досвід, реєстрація торговельної марки в Україні іноді переростає у досить складний і проблематичний процес, який може затягнутися на довго.

Існує кілька правил, здатних стати надійною охороною ваших ідей, — усіма нюансами таких питань, як захист торговельного знака та реєстрація ТМ, ділиться партнер рекламного агентства LMG Ігор Сосновський у спільному проекті. Отже, 3 поради, як захистити торговельну марку.

1 Порада

Закріпіть за собою права на бренд, зареєструвавши торговельну марку.

Для початку успішної реєстрації перевіряйте ваш знак на відповідність законодавству, провівши пошук у базі торговельних марок.

2 Порада

Охороняйте свої гроші і час

Ті гроші і час, які уже вклали і плануєте інвестувати в свій бренд, а це розробка логотипа, реклама, маркування продукції (лейби, бірки й інші види маркування продукту).

Зберігайте усі документи, що підтверджують витрати на ваш бренд, а саме: на реєстрацію торговельної марки, маркування (брендування) продукції, рекламу, участь у виставках, вивіски тощо, адже ці витрати формують цінність вашої торговельної марки, і їх можна враховувати у вартість бренда.

3 Порада

Щоб ваш бренд не опинився у конкурентів, підтверджуйте його використання.

Згідно з українським законодавством і угодою України з ЄС, за невикористання знака (бренда) протягом від 3 до 5 років через суд його у вас може відібрати будь-хто, кому сподобався ваш бренд.

Як використовувати свій бренд, щоб не втратити права на нього:

  • маркуйте (брендуйде) свою продукцію
  • рекламуйте
  • беріть участь у виставках
  • робіть вивіски
  • вносьте свій бренд до документації і соціальних мереж
  • робіть будь-які інші дії, завдяки яким споживач побачить ваш бренд і запам'ятає його

Поставте надійну охорону вашого бренда — прислухайтеся до порад.

Ігор Сосновський
Партнер, юрист провідної практики з інтелектуального права

Ми у соціальних мережах

для того, щоб бути ближче до своїх клієнтів