Роль і ролі бренда для компанії

06.071.2017
Роль і ролі бренда для компанії

Що таке бренд, яку роль він відіграє для компанії і у яких ролях він може проявлятися — знання, необхідні топ-менеджерам будь-якої сфери діяльності.

Бренд — це серце і душа. Це те, що передає всю суть діяльності компанії, її механізм і головну ідею. Це символ, прив'язаний до діяльності і цінностей компанії, продукту, послуг.

Поняття бренда ширше, оскільки додатково охоплює: сам товар або послугу з повним набором характеристик, а також очікування, асоціації, які сприймаються користувачем і приписуються ним товару (імідж товару, brand-image), плюс обіцянки будь-яких переваг, дані автором бренда споживачам, — тобто той зміст, який вкладають у нього самі творці.

Зазвичай, бренд розробляється на основі «4D брендингу» — моделі, яка подає бренд у чотирьох вимірах. У свідомості пересічного споживача образ організації представляється так:

  • 1. Функціональний компонен – вигода, яку отримує споживач, якщо він вирішив звернутися саме до цієї організації з метою придбання певного товару.
  • 2. Соціальна частина – на якому рівні перебуває статус компанії бренда, до якого класу він належить.
  • 3. Психологічна частина – це ті самі емоції, відчуття, які отримує людина, якщо згадати цей бренд.
  • 4. Духовна частина – відповідає на запитання, наскільки цінний і корисний бренд з погляду духовності.

Добре продумавши і гармонійно скомпонувавши усі елементи в єдине ціле, можна створити дійсно сильний бренд, що сприятиме вирішенню низки завдань компанії, серед яких:

  • 1. Ідентифікація Вас, компанії, товарів, послуг.
  • 2. Допомога у прийнятті вибору і рішення про купівлю.
  • 3. Запам'ятовування.

Бренди сучасної економіки — це потужний інструмент підвищення ефективності діяльності фірми і дуже часто це єдиний засіб, що дає змогу компанії виділитися і продемонструвати свою індивідуальність.

Марина Гордєєва,
власник рекламного агентства повного циклу «LIC MEDIA GROUP»