Торговельна марка в кольорі

20.08.2017
Торговельна марка в кольорі

Як краще реєструвати свою торговельну марку — в кольоровому чи чорно-білому варіанті, і чи має значення колір взагалі? Давайте розбиратися на ділі.

Буде розумно виділити свій товар або послугу, давши йому ім'я, логотип, знак, торговельну марку, — називайте як завгодно, але без позначення споживач просто не знайде продукт, що йому сподобався, або плутатиме його з іншим товаром чи послугою, якщо ваш знак буде схожий на знаки конкурентів.

Тому, щоб отримати впізнаваність і правильне сприйняття продукту клієнтами, багато компаній розробляють свої логотипи. І величезне значення в цьому має його колір.

Адже, як відомо, кольори сприймаються людьми по-різному. Наприклад, як це показано в таблиці нижче.

Якщо вам потрібно отримати охорону прав на ваш знак — зробити його своєю власністю, зареєструвавши торговельну марку, то колір у цьому разі відіграє не останню роль.

Під час реєстрації торговельної марки варто звертати увагу на колір, якщо ви вже працюєте давно і споживачі знають ваш продукт за кольоровим знаком. У такому разі знак варто реєструвати в кольорі.

Але якщо свій логотип плануєте використовувати в різних кольорах, щоб не отримувати охорону прав щоразу на знак у новому кольорі, варто реєструвати його відразу чорно-білим — це дасть змогу в майбутньому застосовувати знак у всіх кольорах.