Айдентика

Візуальний складник бренда, обличчя компанії, що дає змогу визначити себе на ринку і виділитися серед конкурентів, а також підвищити впізнаваність за допомогою цілісного образу — це айдентика. Ми надаємо не просто якісний дизайн, а й вміння передати цілу історію, концепцію, цінності та цілі Вашого бізнесу за допомогою таких інструментів:

Айдентика

НЕЙМІНГ

Розробка назви компанії/бренда/товару відповідно до концепції, стратегії позиціонування, асоціацій, ідей і цінностей.

Зазвичай, називаючи товарний знак, керуються такими критеріями:

  • 1. унікальність і незвичність;
  • 2. патентоспроможність;
  • 3. зрозумілість;
  • 4. об'єктивність зв'язків з бізнесом;
  • 5. доступність встановлення комунікаційного процесу;
  • 6. відсутність негативних асоціацій;
  • 7. легку інтеграцію в рекламне повідомлення;
  • 8. запам'ятовуваність і емоційну виразність;
  • 9. милозвучність.

РОЗРОБКА ЛОГОТИПА

Обов'язковий атрибут будь-якого бренда, який візуально запам'ятовується передусім: символічний, лаконічний та інформативний. Ми представимо Вам декілька варіантів логотипів із застосуванням різних колірних рішень, серед яких можна вибрати найвдаліший, і інтегруємо у дизайн Вашого сайту.

Айдентика
Айдентика

Створення елементів фірмового стилю

  • Фірмовий бланк у векторному форматі
  • Корпоративна візитка
  • Персональна візитка
  • Іміджевий фолдер
  • Іміджевий конверт (євростандарт)
  • Авторучка/стакан/футболка

БРЕНДБУК

«Книга бренда», яка представляє корпоративну ідентичність. Сюди відносять фірмовий знак, фірмові кольори і шрифти, логотип — елементи, що компонують образ бренда.

Айдентика
Айдентика

СТВОРЕННЯ ПЕРСОНАЖА

Персоналізація компанії через створення індивідуального живого образу, наділеного особливими якостями і рисами.

РЕРАЙТ/КОПІРАЙТ

Професійне написання рекламних та інформаційних текстів з урахуванням поставлених завдань, вимог і специфіки звернення. З прикладами робіт можна ознайомитись у розділі “Портфоліо”.

Айдентика