Айдентика
Візуальний складник бренда, обличчя компанії, що дає змогу визначити себе на ринку і виділитися серед конкурентів, а також підвищити впізнаваність за допомогою цілісного образу — це айдентика. Ми надаємо не просто якісний дизайн, а й вміння передати цілу історію, концепцію, цінності та цілі Вашого бізнесу за допомогою таких інструментів:
НЕЙМІНГ
Розробка назви компанії/бренда/товару відповідно до концепції, стратегії позиціонування, асоціацій, ідей і цінностей.
Зазвичай, називаючи товарний знак, керуються такими критеріями:
- 1. унікальність і незвичність;
- 2. патентоспроможність;
- 3. зрозумілість;
- 4. об'єктивність зв'язків з бізнесом;
- 5. доступність встановлення комунікаційного процесу;
- 6. відсутність негативних асоціацій;
- 7. легку інтеграцію в рекламне повідомлення;
- 8. запам'ятовуваність і емоційну виразність;
- 9. милозвучність.
РОЗРОБКА ЛОГОТИПА
Обов'язковий атрибут будь-якого бренда, який візуально запам'ятовується передусім: символічний, лаконічний та інформативний. Ми представимо Вам декілька варіантів логотипів із застосуванням різних колірних рішень, серед яких можна вибрати найвдаліший, і інтегруємо у дизайн Вашого сайту.
Створення елементів фірмового стилю
- Фірмовий бланк у векторному форматі
- Корпоративна візитка
- Персональна візитка
- Іміджевий фолдер
- Іміджевий конверт (євростандарт)
- Авторучка/стакан/футболка
БРЕНДБУК
«Книга бренда», яка представляє корпоративну ідентичність. Сюди відносять фірмовий знак, фірмові кольори і шрифти, логотип — елементи, що компонують образ бренда.
СТВОРЕННЯ ПЕРСОНАЖА
Персоналізація компанії через створення індивідуального живого образу, наділеного особливими якостями і рисами.
РЕРАЙТ/КОПІРАЙТ
Професійне написання рекламних та інформаційних текстів з урахуванням поставлених завдань, вимог і специфіки звернення. З прикладами робіт можна ознайомитись у розділі “Портфоліо”.