Дизайн упаковки "ЕКО-КО":
від фуд-фото до мінімалізму

15.04.2017
Дизайн упаковки ЕКО-КО

Ім'я є, слоган є — фундамент комунікативної ідентифікації марок закладений. Разом зі створенням логотипа тривав і етап створення упаковки. Завдяки творчим ідеям і умілим рукам наших дизайнерів народилося декілька варіантів, різних, абсолютно самобутніх, але однаково смачних.

Слідом за фуд-фото

Спершу ми вирішили відійти від стандартних світлих пастельних тонів, що асоціюються з домашньою продукцією, і як основу для першої концепції упаковки яєць використали останні тенденції фуд-фото. Ось що з цього вийшло.

Стильна сучасна етикетка у вишуканому чорному кольорі, що надихає приготувати свій кулінарний шедевр, сфотографувати і опублікувати де-небудь в інстаграмі. І гармонійний складник кадру — оригінальна і стильна упаковка яєць.

Така коробка — знахідка для естетів: її приємно принести додому і тримати у своєму холодильнику. Зелений колір напису ЕКО-КО освіжає темний фон.

Продовжуючи кулінарну тему, круглі букви ідеально вписуються до загальної картинки і викликають відчуття розслаблення, довіри, надійності. Вони ж доповнені строгим тонким шрифтом, що свідчить про високу якість продукту і додає споживачеві почуття впевненості у своєму виборі.

Подібний за стилістикою, але виконаний у контрастно-світлій колірній гамі, наступний варіант.

У тому ж стилі, але більш спрощено. Тоді як усі звикли бачити зображення яєць у кошику, така упаковка викликає бажання готувати, закарбувавши сам процес.

Шрифт для напису ЕКО-КО з округлими контурами надає напису легкості, створює добрий настрій, відчуття радості і довірливе ставлення. Жирний і великий напис видно здалеку, читається однозначно і легко запам'ятовується.

Вишуканий мінімалізм

Мінімалістичний дизайн виділить цю упаковку серед інших на полицях. "Це просто якісні яйця. Ви платите за продукт, а не за його рекламу".

Доповнення декоративними елементами-гілочками оживляє етикетку.

Варіант зі строгим шрифтом, без засічок. Розширення на кінцях літер додають назві грайливості, індивідуальності. Запам'ятовується не лише саме слово "ЕКО-КО", а і його форма.

І саме виходячи з цієї концепції, був створений фінальний варіант упаковки.

Залишилася декоративність, забралася строгість, і макет успішно був відправлений на виробництво.

Щодо другої торговельної марки "Смачна економія", то вона мала такий вигляд. Просто, крафтово, зрозуміло.