Дизайн і фармацевтика: тест на сумісність

04.01.2018
Дизайн і фармацевтика: тест на сумісність

Чи важливий дизайн у фармацевтиці та в чому полягає складність сприйняття реклами медичних препаратів? Вирішимо дилему на наочному прикладі — нашої творчої роботи з фармацевтичною компанією BeHealth, плодами якої стали понад 10 проектів у галузі розробки упаковки та дизайну поліграфії.

Почнемо з упаковки.

Якщо «packaging» у сфері FMCG або, припустимо, індустрії краси – широке поле для розгулу дизайнерської душі, де сміливо можна експериментувати з різними формами і конфігураціями, сподіваючись закохати цим споживача в продукт з першого погляду, то з фармацевтикою справи йдуть трохи інакше.

Аптека — безперечно, не те місце, де людина купує товар з думками на кшталт дівочого «Ой, яка коробочка, хочу!» Найчастіше споживач приходить сюди з чітко визначеною метою за чітко визначеним товаром. Але навіть попри це, дизайн упаковки та поліграфічної продукції для ліків не повинен бути на останньому місці.

Дизайн медичних препаратів — переважно допоміжний, але водночас незамінний інструмент у комплексі маркетингу, що впливає на сприйняття бренда на емоційному рівні. У фармацевтиці як ніколи важливо зрозуміти проблему споживача і грамотно виділити УТП, і тільки тоді — після раціонального мотиву турботи про своє здоров'я — в хід йдуть емоції.

Ви пропонуєте натуральність та екологічність? Чудово, покажіть це. Саме такий мотив став ключовим під час розробки дизайну упаковки препарату «Аргіс», що визначив старт нашої співпраці з фармацевтичною компанією BeHealth. Колірна гама, стилістика оформлення — навіть такі базові візуальні елементи бренда викликають емоції спокою, надійності і захищеності.

Наступною роботою зі створення дизайну упаковки та інструкції зокрема була розробка для препарату «Делія», що запам'яталася ніжним жіночним стилем і вишуканими елементами.

Дизайн упаковки «Візіохелс» підкреслив, наскільки барвистий наш світ і як важливо не загубити всю різноманітність гами його кольорів.

Наше портфоліо також поповнив дизайн упаковок, листівок та банерів для препаратів «Статон», «Ренохелс», «Лібера» «Уропак», «Загест», «Вогер», «Дженон», який тільки виділив особливості та переваги кожного з препаратів, ставлячи акцент на вирішенні проблеми, а не самій проблемі. Більше робіт можна подивитися, перейшовши на вкладку «Портфоліо behealth».

До підготовки до Нового року ми також підійшли з відповідальністю, зробивши для BeHealth брендування фірмових пакетів і дизайн новорічних календарів у корпоративному стилі. Це все свідчить про те, що дизайну в фармацевтиці бути, але ніяк не нав'язливому, занадто агресивному або прямолінійному. Адже головне завдання — створити довіру, навчитися розуміти проблеми споживача і говорити з ним про особисте тет-а-тет. І це цілком можливо зробити за допомогою графічних інструментів. Хочете яскраво і якісно? Замовляйте дизайн і друк упаковки просто тут.